piątek, 1 kwietnia 2016

L'BIOTICA BIOVAX LATTE - INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA, ODBUDOWA OSŁABIONYCH WŁOSÓW


Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju produkty do włosów. Rok temu odkryłam firmę L'biotica i od razu stałam się wielką fanką ich kosmetyków a najbardziej masek do włosów. Od stycznia testuję maskę Biovax latte i teraz nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez tego produktu. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moją recenzją :)

Opis produktu (wizaz.pl) :
Koniec z szorstkimi, coraz cieńszymi włosami o wyglądzie siana. Dzięki najnowszemu produktowi z serii Biovax Latte odzyskasz ich młody i zdrowy wygląd.
Proteiny mleczne już od starożytności uważane były za eliksir młodości. Zawierają duże ilości minerałów, takich jak: potas, wapń, sód, miedź, kobalt, jod, cynk, mangan, chlor, fosfor, witaminy A, D, C, B1, B2 i K oraz białko i kwasy tłuszczowe. Posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują nawet ekstremalnie zniszczoną strukturę włosa.
Zawarte w olejku ze słodkich migdałów glicerydy kwasu oleinowego i linolowego zmiękczają i wygładzają włosy oraz łagodzą podrażnienia skóry głowy.
Ekstrakt z miodu silnie nawilża i odżywia przesuszone włosy, nadając im piękny połysk.
Produkty z serii Biovax Latte przeznaczone są do włosów:
- bardzo osłabionych i zniszczonych,
- pozbawionych blasku i szorstkich,
- łamliwych o rozdwajających się końcówkach.

Biovax Latte zamknięta jest w grubym plastikowym słoiczku. Dodatkowo produkt znajduje się w kartonowym opakowaniu, na którym znajdziemy wszystkie dane produktu. Na słoiczku znajdziemy informacje na temat sposobu używania, oraz skład. Cena tego produktu to 18 zł za pojemność 250ml. Produkty Biovax  dostępne w drogerii natura, hebe oraz superpharm. Maska ma przyjemną, zbitą konsystencję, mogę ją porównać do budyniu :) Produkt ma bardzo ładny, mleczny zapach, to dzięki zawartości protein mleka w składzie. Pierwsze co zachęciło mnie do zakupu to brak parabenów i sls. Dzięki czemu produkt nie szkodzi naszym włosom. Maskę nakładam na włosy dwa razy w tygodniu. Kiedy stosuję ten produkt, rezygnuje z mycia głowy szamponem. Biovax latte trzymam na włosach przez 30 minut. Maska nie spływa z włosów podczas aplikacji, ani nie skleja ich. Nakładam ten produkt na całą długość włosów. Na włosy nakładam czepek i dodatkowo na to ciepły ręcznik. Maska z łatwością zmywa się z włosów.
Po zmyciu tego produktu moje włosy są nie do poznania :) Są nawilżone, odżywione, śliskie i miłe dotyku. Jak wspominałam wcześniej maska nie skleja w żadnym stopniu włosów. Dzięki czemu nie mam problemów z rozczesywaniem ich. Włosy są bardzo wygładzone i nie mam problemów z puszącymi się włosami. Produkt nie spowodował łupieżu, ani nie przetłuścił moich włosów. Po tym produkcie moje włosy przepięknie się błyszczą. Są lejące i ujarzmione, nie muszę na drugi dzień używać prostownicy. Wtedy mogę bez żadnych wspomagaczy, chodzić w rozpuszczonych włosach. Staram się nie używać prostownicy, ale czasami moje włosy strasznie się puszą i niestety kręcą. Ale po tym produkcie są gładkie i wtedy nie wyglądają jak siano :) Maska zachwyciła mnie swoją wydajnością. Używam ją od stycznia i zużyłam dopiero połowę. Jestem strasznie zadowolona z działania tego produktu. Nie znalazłam żadnych wad w tej masce. Maska świetnie działa na moje włosy, więc z czystym sercem mogę Wam ją polecić :) Często ten produkt jest na promocji, więc warto sprawdzać gazetki w drogeriach lub na stronach internetowych ;)
Pozdrawiam :)









27 komentarzy :

  1. Mam puszące się włosy więc ta wersja może okazać się dla nich idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś malutką wersję, taką jak próbki jednej z maseczek tej firmy i na moje włosy działała świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kallos Latte bardzo mnie rozczarował, ale może do Biovaxu miałabym więcej szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety totalna porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą maskę <3. Jak dla mnie- świetna. Jestem bardzo z niej zadowolona. Nie pamiętam, czy mam tą, ale ogólnie firma super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię biovax, ale tej seri nie miałąm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś próbkę tej maski i całkiem mi się podobała :-)

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie ta firme i mam zaufanie bo tez te produkty sa dostępne w aptece :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja.
    Obserwuję
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię maseczki biowax tej jeszcze nie próbowałam ale na pewno to zrobię! :)
    PS podoba mi się Twój blog, także już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej włosowej pielęgnacji proteiny zupełnie się nie sprawdzają. Zawsze mam po nich bardzo oklapnięte i obciążone włosy. Z serii Biovax bardzo lubię fioletową maskę do włosów farbowanych i złotą z olejami. Oprócz nich moi ulubieńcy to Kallos Blueberry i Natur Vital, ale od dłuższego czasu nie mam szczęścia i nie mogę jej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubilam ją, gdy moje wlosy były bardziej zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaję się wart zakupienia. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą maskę :)) Lata świetlne jej nie miałam, muszę ponownie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej jeszcze nie miałam, ale wersja z olejami jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam małe odżywki w saszetkach z tej firmy, ale mnie nie powaliły na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Leży mi ta maseczka w zbiorach maseczkowych i czeka na swoją kolej, ale skoro ją tak wychwalasz to chyba juz zacznę ją stosować:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tą maseczkę i bardzo przypadła mi do gustu! :) Moje koleżanki również były z niej mega zachwycone. Śliczny masz blog, w moich ulubionych kolorach. Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę spróbować!
    http://xkeep-it-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą maskę i świetnie się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka