poniedziałek, 15 lutego 2016

Receptury Babuszki Agafii Balsam przeciw wypadaniu włosów

Cześć :)
Od dawna chciałam przetestować produkty pochodzenia rosyjskiego. Mieszkam w Uk i nie mam dostępu do tych kosmetyków. Na początku stycznia byłam w Polsce i w końcu udało mi się kupić trzy produkty. Zamówiłam dwa balsamy do włosów i jedną maseczkę do twarzy. Wszystkie produkty zamówiłam ze strony mintishop. Testuję te kosmetyki od miesiąca i mam dla Was recenzję pierwszego produktu. A mowa dziś o balsamie Agafii-przeciw wypadaniu włosów. Ten produkt pierwszy trafił do koszyka. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to opakowanie. Jest bardzo ładne i przykuwa wzrok. Z resztą same zobaczycie i stwierdzicie :) Strasznie spodobała mi się szata graficzna wszystkich produktów. Z przodu opakowania znajduje się etykieta z napisami po rosyjsku. Z tyłu znajdziemy skład i opis także w tym języku. Dodatkowo na opakowaniu znajdziemy naklejkę z opisem i sposobem użycia po polsku. Pojemność produktu to 350ml, a cena 14.00 zł(klik). Produkt powinnyśmy zużyć przed końcem 24 miesięcy od daty na opakowaniu.
Produkt ma gęstą, zieloną, przyjemną konsystencję. Trzeba uważać przy aplikacji, ponieważ balsam nie zawiera pompki tylko duży otwór. Zdarzyło mi się kilka razy przesadzić z ilością. Na szczęście produkt okazał się bardzo wydajny i nie zużyłam go zbyt wiele. Balsam ma przepiękny, delikatny ziołowy zapach. Nie przepadam za takimi, ale w tym produkcie mi to nie przeszkadza. Pierwszy raz polubiłam kosmetyk oparty na ziołach i olejach. Jestem zachwycona składem i brakiem parabenów. Balsam oparty jest na olejach łopianu,rokitnika,ostropestu plamistego. Wszystko zobaczycie na zdjęciach poniżej. Teraz najważniejsza część recenzji, czyli jego działania na moich włosach. Jego głównym zadaniem jest zapobieganie wypadaniu włosów. Nie wiem czy mi w tym pomógł, bo cały czas używam wcierki jantar. Ten produkt nakładam tylko dwa razy w tygodniu na trzy minuty. Aplikuję go na umyte, wilgotne włosy tak jak karze producent. Jednak trzymam go dłużej, na etykiecie pisze że trzeba go pozostawić na  1-2 minuty. Moje włosy nie są wymagające i szybko zauważyłam efekty. Balsam świetnie odżywia i nawilża je. Po jego użyciu stają się błyszczące i miłe w dotyku. Produkt nie obciążył moich włosów, ani ich nie przesuszył. Balsam nie skleja włosów i nie mam problemów z rozczesywaniem. Wydaje mi się, że balsam ułatwił mi tą czynność. Produkt jest bardzo łagodny i nie uczulił skóry głowy. Nakładam go na całej długości moich włosów. Po balsamie nie dostałam łupieżu, chociaż z tym dawno nie miałam problemów. Zauważyłam że moje włosy przestały się puszyć. Produkt wygładził je i nie mam problemów z ułożeniem ich. Balsam jak dla mnie nie zawiera wad, poza jedną. Brakuje pompki, i mógłby być mniejszy otwór. Jednak da się to przeżyć, ważne że produkt świetnie działa na moje włosy. Na pewno nie raz zobaczycie ten balsam na moim blogu :) Na 100% zobaczycie go w ulubieńcach.
Pozdrawiam :)






29 komentarzy :

  1. Miałam kiedyś inną wersję tego balsamu i byłam zadowolona. Z tego opisywanego przez Ciebie najbardziej podoba mi się, że niweluje puszenie z którym mam problem więc chętnie zobaczę czy da sobie radę z moją szopą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować kiedyś jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam przekonania do tych rosyjskich kosmetyków, ale coraz częściej uświadamiacie mi, że warto im zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprobowałabym, szkoda tylko że brak pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, szkoda tylko że opakowanie kiepskie :/
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi strasznie wypadają włosy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie znam, ale generalnie produkty tej marki mi służą. Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale przyznam, że przydałby się ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki lecz tego balsamu jeszcze nie miałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zaczynam testować rosyjskie kosmetyki i z chęcią bym się skusiła na ten balsam bo wygląda fajnie i skład ma ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę go na oczy. Ciekawa jestem jak by się sprawdził u mnie. Akurat teraz mam do czynienia z tym, że sporo włosów mi wypada;(
    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego produktu nie miałam :) ciekawa jestem jakby się sprawdził u mnie bo do tej pory z rosyjskich kosmetyków do włosów byłam średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. No to już wiem że babuszka Agafi czeka na mnie :)) a raczej ja na nią ^^
    mam nadzieje, że się polubimy :D i będzie mi służyć.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować ten balsam! Pod spodem piszesz, że odwdzieczasz się za każdą obserwację. W takim razie ja już obserwuję z nazwą, taką jak na moim koncie google i niestety bez zdjęcia, bo jestem na telefonie.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)
    Przy następnych zakupach internetowych się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo coś dla mnie- moje włosy teraz mszczą się za te wszytkie lata eksperymentowania na nich, więc teraz chwytam się wszystkiego, by doprowadzić je do stanu w miarę "normalnego" :/
    sama chętnie skorzystam z tego specyfiku na wypadanie wlosow, o tej wcierce jantar rownież slyszalam- też muszę sobie ją kupić :)
    póki co stosuję Radical- też jest świetny, polecam :)

    bardzo przydatny post ! :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
      z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
      Pozdrowionka :) Daria

      Usuń
  19. Ja akurat nie mam problemu z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah tam ja już z moimi włosami nie wiem co robić :( Moze zakupię.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie rosyjskie kosmetyki nie działają dobrze/.... Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o tych "ruskich" kosmetykach wiele dobrego :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda fajnie, jeszcze nic nie miałam z tej firmy ;)
    obserwuję twojego bloga ;)
    ps. Jeśli to nie problem to proszę o poklikanie;) bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka