poniedziałek, 22 lutego 2016

Bania Agafii- Balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny

Cześć :)
Moja przygoda z rosyjskimi kosmetykami zaczęła się od stycznia. Najbardziej przypadły mi do gustu produkty do włosów. Ostatnio na moim blogu pojawiła się recenzja balsamu do włosów. Jeśli jeszcze nie widziałyście tego postu, zapraszam tutaj: klik. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny rosyjski produkt. Jest to Bania Agafii- Balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny. Produkt nie zawiera sls i jego skład jest bardzo naturalny. Kosmetyk oparty jest na olejach z amarantusa, żeń szenia, żurawiny. Cały skład zobaczycie poniżej :)
SkładAqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Organic Amaranthus Caudatus Seed Oil, Organic Oxycoccus Palustris Seed Oil, Organic Primula Vulgaris Oil, Organic Panax Ginseng Oil, Organic Pulmonaria Officinalis Oil, Organic Pinus Palustris Oil, Organic Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.
Opakowanie, pojemność, cena, dostępność:
Produkt zamknięty jest w poręcznej saszetce. Jednak różni się od tego typu opakowań. Saszetka ma odkręcany otwór, dzięki czemu nic nam się nie wyleje. Podoba mi się szata graficzna tego produktu. Opakowanie jest bardzo ładne i wyróżnia się na tle innych produktów do włosów. Na przodzie produktu znajdziemy napisy w języku rosyjskim. Z tyłu produktu znajdziemy informacje o kosmetyku i skład także po rosyjsku. Dodatkowo znajdziemy naklejkę z opisem i sposobem użycia po polsku. Pojemność tego produktu to 100 ml. Jestem z tego bardzo zadowolona, ponieważ mogę ten balsam zabrać ze sobą do Polski. Cena tego produktu to 5,50 zł. Zamawiałam go ze strony mintishop.pl tutaj go znajdziecie: klik. Produkt nie należy do drogich. Jeśli produkt okazał by się bublem, to nie będzie nam  szkoda wydanych na niego pieniędzy. 
Konsystencja, zapach i działanie:
Balsam ma białą, rzadką konsystencję. Mimo leistej konsystencji,produkt łatwo zaaplikować na włosy. Balsam nie spływa z moich włosów. Kosmetyk ma bardzo ładny, ziołowy zapach. Jest bardzo przyjemny i długo utrzymuje się na włosach. Nie umiem opisać tego zapachu, jest on dość specyficzny. Teraz najważniejsza część recenzji, czyli jego działanie na moich włosach. Produkt nakładam dwa razy w tygodniu, na trzy minuty. Moje włosy po jego użyciu są nawilżone i odżywione. Produkt wygładza je i nie powoduje puszenia. Balsam nadaje blask moim włosom, dzięki czemu wyglądają na zdrowe. Nie przetłuszcza  moich włosów i nie spowodował łupieżu. Balsam nie obciążył włosów i łatwo go rozprowadzić na całej długości. Balsam nie plącze ich i ułatwił mi rozczesywanie. Włosy stają się śliskie, a takie włosy najbardziej lubię. 
Mimo że moje włosy są grube i mam problemy z puszeniem, nie są jakoś bardzo wymagające. Większość stosowanych prze zemnie kosmetyków sprawdza się na nich. Tak jest w przypadku tego produktu. Balsam ma wiele zalet, jednak ma jedną wadę. Produkt nie jest wydajny, zużyłam go w przeciągu miesiąca. Mimo, że nakładałam go tylko dwa razy w tygodniu i używałam małej ilości balsamu. Niestety nie ma większej pojemności tego produktu. Ale lecę teraz do Polski na kilka dni i zrobię sobie mały zapas kosmetyków pochodzących z Rosji.
Pozdrawiam :)








22 komentarze :

  1. Szkoda, że ma słabą wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie działa, u mnie takie balsamy są na 4 użycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie slyszalam o tym balsamie jednak chetnie go wyprobuje moze faktycznie jest malo wydajny ale przemawia za nim to ze po pierwsze wygladza wlosy i je odzywia po drugie cena :) musze sprobowac :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałąm o tych maskach, ale nigdy jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w zapasach, ciekawe jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo recenzji o tej firmie czytałam i wszystkie dziewczyny były zadowolone :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba ja mam w domu, ale w sumie nie ejstem pewna.. ale skoro nie ogarniam to dupy nie urywa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Agafii na moich włosach sprawdzają sie idealnie :) Natomiast nie testowałam jeszcze tych saszetek, chociaż wiem że pewnie byłabym z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja te produkty kupowałam zarówno w minti jak i na ekobieca.pl, ale z tego drugiego sklepu szybciej mi przychodzą. Stosowałam tez maseczki do twarzy z tej firmy i peelingi. Wszystkie sprawdzają mi się świetnie, więc polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory z tej firmy używałam tylko maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam nigdy o tej firmie :)
    Chyba muszę wypróbować :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy uwielbiają takie balsamy i odżywki więc chyba sobie zamówię takie cudeńko!
    Pozdrawiam cieplutko Hdshua z http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluję na te produkty od jakiegoś czasu ale zawsze kupię coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten balsam wydaje się naprawdę ciekawy :) Może kiedyś się skuszę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu muszę kupić, jeśli miałabym taką możliwość stacjonarnie to już bym dawno używała :D
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu może uda mi się wypróbować , miałam już tyle podejść do tej firmy :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moich włosach kosmetyki Agafii różnie się sprawdzają, ale tej wersji balsamu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wlasnie zamowilam rosyjskie kosmetyki i czekam az do mnie przyjda ^^ Jestem bardzo ciekawa jak sie sprawdza ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka