piątek, 27 listopada 2015

Dove, Go Fresh Revive granat.


Cześć :)
Uwielbiam kupować i testować produkty pod prysznic. Każdy kolejny kosmetyk okazuje się strzałem w dziesiątkę. Dzisiaj recenzja kolejnego produktu pod prysznic z firmy Dove. Jakoś wcześniej nie przepadałam za tą firmą, ale po użyciu tego produkty zaczęłam się do niej przekonywać. Jest to żel pod prysznic z serii Go Fresh Revive z granatem i werbeną cytrynową.
Cena tego produktu to 2 funty, jednak udało mi się go kupić za 1 f na promocji. Jego cena w Polsce to 8zł za 250 ml a 500ml kosztuje 16zł. Produkt ma za zadanie orzeźwić naszą skórę, nawilżyć ją i nadać jej zdrowy, promienny wygląd. Pojemność tego produktu to 250 ml. ale także dostępna jest wersja 500 ml. Niestety były przecenione tylko małe butelki, a szkoda bo kupiłabym te opakowanie. Żel ma pudrową różową, kremową, konsystencję. Jest ona gęsta i nie spływa nam ze skóry. Uwielbiam balsamowe konsystencję, a ten taką ma. Żel nawilża moją skórę, co za tym idzie nie wysusza jej. Po użyciu produktu moja skóra staje się miękka, gładka i miła w dotyku. Wystarczy mała ilość produktu, aby nawilżyć naszą skórę. Zatem mogę zaliczyć go do wydajnych. Używam go codziennie od miesiąca i jeszcze się nie skończył. Produkt dobrze się pieni i oczyszcza moją skórę. Jego główną zaletą jest to, że nie podrażnił mojej skóry i za to go najbardziej lubię. Kolejną jego zaletą jest jego zapach. Żel przepięknie pachnie i długo utrzymuje się na skórze. Jest on słodki, ale nie przesłodzony, czuć w nim granat. Po prostu uwielbiam ten zapach, musicie go koniecznie powąchać :)
Opakowanie wykonane jest z nieprzeźroczystego plastiku. Trochę szkoda bo nie widać ile produktu nam zostało. Otwieranie jest bardzo wygodne i nie ma żadnych problemów  z wydobyciem żelu jeśli nawet mamy mokre ręce. Nigdy nie miałam problemu z jego otwarciem.
Żel jak widzicie ma wiele zalet, nie znalazłam w nim żadnej wady. Polecam Wam ten produkt z czystym sercem. Jestem z niego zadowolona i na pewno kiedyś do niego wrócę :)
Zapraszam serdecznie na mój instagram: bloggevelinee instagram  i chciałabym Was prosić o Wasze instagramy :)






31 komentarzy :

  1. mieszkasz w anglii? bardzo lubie produkty dove :) ale akurat tego zapachu nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana kliknęłabyś w link w poniższym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html
      Dzięki ;*

      Usuń
  3. Uwielbiam ten żel!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno nie miałam żelu z dove
    Ostatnio jestem wielbicielka żeli z Balea

    __________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z Dove, ale aktualnie używam płynu do kąpieli z Ziaji. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki dove. jako jedyne mnie nie uczulają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie żele z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. żel wygląda fajnie, choć ja produktów tej firmy nie używam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię tą firmę i kiedyś już używałam tego produktu, przypadł mi do gustu. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie uzywalam jeszcze nic z dove,moze kiedys kupie jakis żel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy produkt. Jeszcze nie miałam okazji przetestować :)

    http://im-dollka.blogspot.com/
    instagram: lady_kala

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym się wykąpała w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej wersji nie miałam, ale uwielbiam Dove. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Dove ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tego produktu ale ogólnie lubię Dove ;) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio słyszę o nim sporo dobrego, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty pod prysznic z Dove, sprawdzają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z firmy DOVE używałam jedynie szamponu, niestety nie jest dla mnie bo strasznie natłuszczał mi włosy


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie używałam żelu z dove ale pamiętam, że bardzo go lubiłam za to, że nie wysuszał mojej skóry;) poza tym jeden czeka w kolejce do zużycia;) Ciekawi mnie zapach Twojego żelu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystkie żele Dove ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie używałam żelu Dove, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka