poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Henna Wax

Cześć :)

Opis producenta : Henna wax treatment jest to odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do kuracji włosów i skóry. Jego specjalna receptura oparta na ekstrakcie z Henny (Lawsonia), pozwala na głęboka penetrację włosa i cebulki włosowej dzięki czemu odżywcze  składniki docierają do miejsc, gdzie są najlepiej wykorzystywane. W rezultacie włosy odzyskują połysk i sprężystość.
Maskę skupiałam w hurtowni kosmetyków za 10zł. Cena na rynku wynosi 40 zł za 480g. Można ją zamówić na allegro o połowę taniej. Produkt należy nakładać na mokre, umyte włosy. Do maski dołączony jest czepek na który trzeba nałożyć na włosy i przykryć gorącym ręcznikiem lub pójść
do ciepłej kąpieli na 15-30 minut.Następnie należy spłukać odżywkę. Taki zabieg wykonuje co 4 dni. 
Dzięki działaniu maski moje włosy stały się błyszczące. Nie puszą się przy pierwszej lepszej okazji.Maska ułatwia rozczesywanie włosów. Moje włosy stały się miękkie w dotyku. Nie obciąża ich.Zauważyłam, że moje włosy zaczęły szybko rosnąć. Maska jest bardzo wydajna. Swoją używam już ponad trzy miesiące, i jeszcze została mi większa połowa. Myślę, że ten produkt jest godny polecenia.
 Niedługo zrobię osobny post na temat moich włosów. Na razie tylko dodam zdjęcia samej maski.
Pozdrawiam :)






10 komentarzy :

  1. Ja stosowalam tylko henne na brwi z rosmanna, z taka nie mialam jeszcze doczynienia ;)
    Super recenzja ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie używam c:
    Zapraszam do mnie i jak Ci się spodoba, to dołączy do obserwatorów http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ostanie odwiedziny na moim blogu :) Maskę bardzo lubię tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli włosy ci po niej rosną szybko to ją chce heh
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tej masce. Wydaje się być ciekawym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takze juz obserwuje ;*

    Xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam tez maski do włosów firmy Wax :D Przyspieszają wzrost włosów!
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kilka rodzai masek od Pilomaxu :) polecam wszystkie produkty Pilomaxu :)!
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    www.likemywholefashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka